هتل های 4 ستاره ارمنستان
نوشته شده توسط : ازیتا

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان از جمله هتل های خوب و با کیفیت هتل های 4 ستاره ارمنستان با طراحی و چیدمانی زیبا با خدمه های مهربان و مهمان نواز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که گردشگران تور ارمنستان می توانند سوغات و یا مایحتاج خود را تهیه کنند . 

 

 

امکانات هتل آویا ترانس ارمنستان :

این هتل برای میهمانان تور ارمنستان خدماتی از قبیل ماساژ درمانی ، صرافي، اتاق جلسه مجهز،خشک شویی و لباسشویی و اتوکشی می باشد همچنین هتل برنامه گردش را برای مسافران نیز تدارک می بیند ، مسافران تور ارمنستان بعد از گشت و گذار در شهر و یک روز کاری به رستوران هتل بروند و از خوردن انواع غذاهای لذیذ لذت ببرند.

 

 

.

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان

هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان یکی از بهنرین هتل های چهار ستاره در مرکز شهر ایروان ارمنستان و در فاصله 5 دقیقه با ميدان جمهوری و جاذبه های متنوع شهر مثل همچون شهاب Shahab ، کلیسای سرکیس سرپ Surp و کلیسای جامع لوساووریچ Lusavorich واقع شده است. هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان با ۱۲۶ اتاقو طراحی ایده ال و منحصر به فرد مجهز به تهویه مطبوع، دسترسی اینترنت، تلویزیون ماهواره‌ای و قهوه و چاي ساز و يخچال می باشد. رستوران ایتالیایی “رافائلو” با سرو غذاهای ارمنی و ايتاليایی و كافه بار ۲۴ ساعته “ونیز” فضاهای دل نشینی را برای گردشگران تور ارمنستان  فراهم اورده است.

 

امکانات هتل بست وسترن کانگرس ارمنستان :

هتل داراي استخر روباز و سر پوشیده،سونا ،مرکز سلامت و آبگرم ،مرکز بدنسازی ،امکانات جلسه و ضیافت،لباسشویی،خشکشویی،صبحانه در اتاق ، اتو کشی ،کرایه ماشین،فکس و کپی ،مرکز تجارت،سرویس مستخدم،سرويس اياب و ذهاب،ستوران، پذیرش شبانه روزی، آسانسور، گاوصندوق، تهویه، تریا، گرمایش، بوفه ، ورود و ترخیص سریع مسافر ، پذیرش 24 ساعته، صرافی ، فروشگاه و سایر خدمات برای رفاه حال گردشگران تور ارمنستان مهیا کرده است.





:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: لوکس ترین هتل های ارمنستان , بهترین هتل ارمنستان , مجلل ترین هتل ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: